Pomoć pri uređenju vrta i nabavi sadnica |
Odgovori |
Korisnik | |
majimaji
Novo sjeme Pridružen: 16 Listopad 2009 Lokacija: Croatia Status: Offline Bodovi: 18 |
Opcije poruke
Hvala(0)
Objavljeno: 17 Listopad 2009 u 15:59 |
Bok svima!
Tek sam otkrila ove stranice i čitav dan čitam... Odlično je, svaka čast, a savjeti će mi bito od velike pomoći, jer sam totalni početnik...
Kako imam jako veliko dvorište, molim Vas za pomoć, da i meni pošaljete koje sjeme, reznicu... Sve je dobrodošlo, jer je parcela oko 5 000 kvadrata... Hvala vam puno već sada!!!!!!!!!!
|
|
Sponzorirani linkovi | |
shasha
Cvjetni guru Pridružen: 25 Ožujak 2007 Status: Offline Bodovi: 11064 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Dobro došla,Majimaji.
Veliš da si početnik u sadnji no ako znaš otprilike što bi htjela,navedi pa možda netko ima.
Javi mi adresu na PP pa ti pošaljem sjeme koje još imam.
|
|
administrator
Profil člana
Pošaljite privatnu poruku
Pronađi poruke člana
Poseti WEB site člana
Dodaj na listu prijatelja
administrator tata-mata foruma © Pridružen: 28 Siječanj 2007 Lokacija: Zlatna dolina Status: Offline Bodovi: 6910 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
prvo malo pogledaj po forumu i stranici i upoznaj pomalo biljke... i onda kombiniraj... pomalo u glavi pa baci skice na papir da ih ne zaboravis ... pa kreni na trazenje biljaka. da ne bih dobila hrpu biljaka koje ti ne idu sa tvojom vizijom svog vrta.
|
|
majimaji
Novo sjeme Pridružen: 16 Listopad 2009 Lokacija: Croatia Status: Offline Bodovi: 18 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Hvala vam na odgovoru, skice su već lagano bačene...
Za sad najviše bih voljela Isusovu krunu i pelargonije svih boja i vrsta (to mi je najdraže), zatim sjemenke cvjetova poput gajarde, tritoma, ivančice, žute pupavice, iglice (geranium), i poneku penjačicu (bitan mi je lijep cvijet jer prostora imam i previše), sada imam gliciniju i bugenviliju... Obje još male... Počela sam tek ovo proljeće, pa mi je svaka pomoć dobrodošla...
Pozdrav svima!!
|
|
Odgovori | |
Tweet
|