početnik - savjeti korak po korak |
Odgovori |
Korisnik | |
Klara 32
Novo sjeme Pridružen: 05 Listopad 2011 Status: Offline Bodovi: 2 |
Opcije poruke
Hvala(0)
Objavljeno: 05 Listopad 2011 u 10:57 |
Pozdrav svima! Nova sam na ovom forumu, kao što sam i apsolutni početnik u uzgaoanju cvijeća i uređivanju balkona pa molim moderatore da temu premjeste ako nije na pravom mjestu a sve vas, znalce, za korisne savjete i to u stilu: korak po korak .
Po prvi put imam u stanu (ZG) lodju okrenutu na istok, duljine 7m, sa već ugrađenom žardinjerom u zidu ograde lodje (ako me razumijete na sto mislim). Ona je duga cijelom duljinom lodje, široka koliko je širok taj zid i dubine cca 30-40cm.
Kako se nikad nisam imala prilike baviti cvijecem i biljkama, nemam ideju sto posaditi, kada i kako, a stvarno bih se htjela upustiti u te vode, sad kad vec imam priliku.
Dakle, sto bi mi preporucili da napravim s tom zardinjerom u ovo doba godine? Da li se vec sad moze nesto posaditi, sto moze prezimiti? Sto i gdje nabaviti?
Od mog vrlo skromnog poznavanja bilja, samo znam da bi htjela imati koji grmic lavande i ruzmarina, ako je to moguce u ovim uvjetima (i kad se to uopce sadi i gdje se nabavi?) i mjesta za sezonsko cvijece u proljece. Sve ostalo, molim da mi predlozite. Od susjeda u zgradi sam vidjela da imaju puno malih cempresa, i tako nekih zimzelenih biljaka.
Molim dakle savjet: odakle krenuti u ovo doba godine u uređenju balkona? sto i gdje nabaviti i kako posaditi?
Hvala puno unaprijed svima!
|
|
Sponzorirani linkovi | |
natalija
Cvjetni guru Pridružen: 15 Prosinac 2007 Lokacija: zadar Status: Offline Bodovi: 5452 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
klara dobro nam došla