Paulownia tomentosa |
Odgovori | Stranica <1 212223 |
Korisnik | |
Drveniri
Novo sjeme Pridružen: 16 Svibanj 2015 Lokacija: Rijeka Status: Offline Bodovi: 3 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Ovo je manja visine oko 70 cm. Molim vas savjete jer ne zelim da mi sve propadne a totalni sam laik u vrtu
http://s1167.photobucket.com/user/ridrveni/media/Mobile%20Uploads/20150511_174107_zpscsv0wmbn.jpg. - |
|
Sponzorirani linkovi | |
ajama
Cvjetni guru Pridružen: 30 Siječanj 2012 Lokacija: slavonija, Status: Offline Bodovi: 5957 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
voljela bih da se jave neki veći znalci,ali ja bih odrezala stabljiku.a ostavila ove mladice odozdola.izrast će jaka mladica koja će biti ravna i bez postraničnih grana,jer treba rasti u visinu
|
|
-poslije igre i kralj i pijun idu u istu kutiju-
|
|
catalpa
Odrastao grm Pridružen: 16 Srpanj 2014 Lokacija: zagorje Status: Offline Bodovi: 1763 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Prvu godinu se sadi u vrt, treba puno vode, sljedećeg proljeća se reže do tla i potjerat će nova biljka, potrebno je puno zaljevanja do treće godine.
|
|
Zagi
Nedavno posijan Pridružen: 20 Studeni 2013 Status: Offline Bodovi: 82 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
koliko sam danas čitao tomentosa je invazivna i nije baš za sadnju preporučljiva
http://www.tportal.hr/biznis/trendovi/349797/Oprez-s-jednom-vrstom-brzorastuceg-drva.html |
|
ajama
Cvjetni guru Pridružen: 30 Siječanj 2012 Lokacija: slavonija, Status: Offline Bodovi: 5957 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
invazivna je i bazga,bagrem i još štošta pa nikome ne smeta.sve je to propaganda.znam jednu paulovniju kod nekog dvorca još iz doba grofova.tamo je još uvijek,a oko nje nema baš nešto mladica
|
|
-poslije igre i kralj i pijun idu u istu kutiju-
|
|
Kreos
Pustio korijenje Pridružen: 15 Prosinac 2010 Lokacija: Zagreb Status: Offline Bodovi: 414 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
To je propaganda jedne sfere biznismena koji su se obrlatili te ulozili novce u plantaze paulownije za biomasu, pa sad mogucu konkurenciju zele eliminirati.