moje pocetke |
Odgovori | Stranica 123 6> |
Korisnik | |
Tatjana_bg
Profil člana
Pošaljite privatnu poruku
Pronađi poruke člana
Poseti WEB site člana
Dodaj na listu prijatelja
Pustio korijenje Pridružen: 19 Ožujak 2010 Lokacija: Croatia Status: Offline Bodovi: 268 |
Opcije poruke
Hvala(0)
Objavljeno: 06 Siječanj 2011 u 11:40 |
Posto sam bas pocetnik, eto malo moih radova, idem u radionicu SKARE u Osjeku, i puno sam zahvalna Jasminki za njen rad i super druzenje
[IMG">http://i037.radikal.ru/1101/27/36d231e27935.jpg" /> |
|
Sponzorirani linkovi | |
Bi-Biljana
Mladi grm Pridružen: 12 Srpanj 2010 Status: Offline Bodovi: 702 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
dobro nam došla !!!! predobri radovi, jedva čekam iduće slike....
|
|
Mi žene smo anđeli. Ako nam polomite krila, i dalje letimo - na metli....jer smo fleksibilne.
|
|
mumica
Mladi grm Pridružen: 02 Listopad 2009 Status: Offline Bodovi: 897 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
blago tebi kad imaš Jadranku, kako si pravila onaj lijepi tanjur, predivan je
|
|
Tatjana_bg
Profil člana
Pronađi poruke člana
Poseti WEB site člana
Pustio korijenje Pridružen: 19 Ožujak 2010 Lokacija: Croatia Status: Offline Bodovi: 268 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
1 kupila u INTERSPARU SALVETE 12 kn 6 komada, ali predivni su 2 kupila u ISKY tanjur,plasticni vec obojen u zlatnu,ima i srebrene boje 3 isekla sam motiv, 4 pre nego sto ga nanela na tanjur, poprskala sam ga vodom, da nebude krhk, a i pri lepljenju zna salveta da se rasteze, i to je teze naneti nego, kada prvo poprskas, pa pnda suh,,nanosila prevo samo sa vodom!tek posle presla njega lepkom! 5 samo sam dodala gliterse, i prelakirala....nisam imala konture u tom trenu, pa nisam nju stavila,tanjur gotov |
|
Tatjana_bg
Profil člana
Pronađi poruke člana
Poseti WEB site člana
Opcije poruke
Hvala(0)
|