Početna stranica Početna stranica > Ostalo - Sve i svašta o biljkama i cvijeću > Bolesti biljaka
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - bolesti; tripsi, bakterije, crvena paukov
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


bolesti; tripsi, bakterije, crvena paukov

 Odgovori Odgovori
Korisnik
Poruka
Vlatka View Drop Down
Nedavno posijan
Nedavno posijan
Avatar

Pridružen: 11 Travanj 2008
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Bodovi: 49
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Vlatka Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: bolesti; tripsi, bakterije, crvena paukov
    Objavljeno: 30 Lipanj 2008 u 22:40
Ne vidim da ima tema BOLESTI- LIJECENJE ili mi je promaklo. Kako god, ak nekaoima iskustva molim pomoc.

Donijela sam na balkon andjeosku trubu i cini se s njom i crvene paukove grinje i tripse jos jesenas. Kako sam pocetnik, mislila sam proci ce a ono "vrag". Vecina mi se cvijeca razbolila, fuksija, vodenika ilovor visnja dobili crvene paukove grinje. Tripsi su sa sobom donijeli i bakterije, vecina pelargonija se razbolila... Rano proljetos jedan sobna biljka dobila stitaste usi- to sam rijesila BOXER-om.

Danas sam sve pospricala sa CHROMOGOR 40. To su mi preporucili u biljnoj apoteci u Chromosu. Smrdi ko vrag, malo me i nos "svrbi".

PITANJE; vi stari cvjetoljupci imate iskustva s lijecenjem? Provela sam nekoliko sati u knjizaru citajuci sve do cega sam dosla, nekoliko veceri provela online trazeci slikice, zvala "Gaiu", zvala i poljoprivrednu savjetodavnu sluzbu...

Sve u svemu rekose mi da za bakterije nema pomoci Sta da radim, 70% cvijeca moram bacit - sve pelargonije. Bakar pomaze samo za preventivu rekose...

Ima ko drugcije iskustvo? U komi sam

p.s. ak nekome treba CHROMOGOR 40 nek se javi, imam viska
Na vrh
Sponzorirani linkovi


Na vrh
SilveK View Drop Down
Neukroćena biljka
Neukroćena biljka
Avatar

Pridružen: 16 Veljača 2008
Lokacija: .
Status: Offline
Bodovi: 4014