Početna stranica Početna stranica > Ostalo - Sve i svašta o biljkama i cvijeću > Oglasi
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - različak
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


različak

 Odgovori Odgovori
Korisnik
Poruka
marijana View Drop Down
Nedavno posijan
Nedavno posijan
Avatar

Pridružen: 19 Travanj 2008
Lokacija: Karlovac
Status: Offline
Bodovi: 67
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje marijana Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: različak
    Objavljeno: 19 Travanj 2008 u 17:26
 
pozdrav, upravo sam se učlanila u ovu obitelj i već vas molim za pomoć
 
kako i gdje mogu pronaći i nabaviti sjeme ili sadnice različka 
 
hvala i oprostite ako nešto ije kako treba jer sam početnik u korištenju kompjutera Cool
Na vrh
Sponzorirani linkovi


Na vrh
shasha View Drop Down
Cvjetni guru
Cvjetni guru
Avatar

Pridružen: 25 Ožujak 2007
Status: Offline
Bodovi: 11064
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje shasha Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 19 Travanj 2008 u 19:06
Mirjana,dobro nam došla i nadam se da ćeš se i ugodno"smjestiti" među nas Wink
Što se različka tiče ja ga nisam do sad imala.E sad ga,zahvaljujući forumu i SilveK,imamBig%20smile.Tj.sjeme sam dobila i posijala a dalje ćemo vidjeti.
Mogu pogledati ako je šta sjemenja ostalo pa ti javim(ili čekaj da mi nikne pa da ti mlade pošaljem).
Kakav je za uzgoj,šta voli ili ne voli,to ne znam no to će ti,ako nitko drugi,Silvek znati i reći.
Na vrh
SilveK View Drop Down
Neukroćena biljka
Neukroćena biljka
Avatar

Pridružen: 16 Veljača 2008
Lokacija: .
Status: Offline
Bodovi: 4014
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje SilveK Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 19 Travanj 2008 u 22:29
Dobrodošla Marijana! smile75