Moj medvjeđi vrt |
Odgovori | Stranica 123 83> |
Korisnik | |
Medvjed34
Odrastao grm Pridružen: 13 Travanj 2010 Lokacija: Croatia Status: Offline Bodovi: 1640 |
Opcije poruke
Hvala(0)
Objavljeno: 18 Travanj 2010 u 18:21 |
Obzirom da sam početnik u vrtu i na ovim stranicama, ovdje ću polako predstavljati svoj vrt i njegov rast. Znam da je u odnosu na mnoge vrtove ovdje moj za posramit se, ali s vremenom će i moj biti za čisto uživanje, uvjeren sam u to...
Ovdje je moja kozjokrvina, posađena prošle godine. Za sada samo lisnata, ali uskoro... [IMG">http://www.cvijet.info/images/galleries/640-480/bf898212-Picture%20051.jpg" /> |
|
Sponzorirani linkovi | |
Medvjed34
Odrastao grm Pridružen: 13 Travanj 2010 Lokacija: Croatia Status: Offline Bodovi: 1640 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
sarajka
Neukroćena biljka Pridružen: 28 Siječanj 2010 Status: Offline Bodovi: 3644 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
O dobro nam došla .vidi se da će tu biti puno stvari za uživanje, jedva čekam nove slikice,moraču MM poslati na obuku za taj plot ima i on pokušaja ali nije mu tako dobar
|
|
Mari,5510
Profil člana
Pošaljite privatnu poruku
Pronađi poruke člana
Poseti WEB site člana
Dodaj na listu prijatelja
Cvjetni guru Pridružen: 30 Srpanj 2009 Lokacija: Hrvatska Status: Offline Bodovi: 12480 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
dobro došao i uživaj u našoj cvjetnoj obitelji
|
|
misty-da
Profil člana
Pronađi poruke člana
Poseti WEB site člana
Neukroćena biljka Pridružen: 02 Ožujak 2010 Status: Offline Bodovi: 3544 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Istina nema toga puno, ali se već i iz ovoga da naslutiti tvoja inventivnost, dobro nam došao
|
|
gioiaa
Cvjetni guru Pridružen: 03 Travanj 2008 Lokacija: . Status: Offline Bodovi: 16587 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
...nemas se cega sramiti,ali da je meni toliki prostor uf sto bi voljela ,polako ces ti napraviti svoj cvjetni raj,sigurna sam u to
|
|
baka
Cvjetni guru Pridružen: 14 Rujan 2008 Status: Offline Bodovi: 14388 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|